Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Ένας μεζές... πολύ μπεκρής!


Μπεκρή μεζέ...
Αγαπημένος κρασομεζές 
που αρέσει σε όλους.

Θέλω να σας δώσω δύο συνταγές. Εγώ φτιάχνω και τις δύο, ανάλογα τα κέφια μου. Η πρώτη συνταγή είναι της αγαπημένης μου Σοφίας - Εφης Λουκά και μπορείτε να την δοκιμάσετε και στην ταβέρνα της στον Αη-Γιάννη Αλιβερίου "Η ΦΛΟΓΑ". Την δεύτερη συνταγή την είχα βρει πριν χρόνια, ούτε και εγω θυμάμαι που και μου άρεσε πολύ.


Υλικά:
1 κιλό χοιρινό κρέας κομμένο σε μικρά κομμάτια
5 ντομάτες τριμμένες
1 ντομάτα σε κομματάκια
4 πιπεριές χρωματιστές σε κομματάκια
1 καυτερή πιπεριά ψιλοκομμένη
100 ml ελαιόλαδο
120 ml λευκό κρασί
1 κουταλάκι ρίγανη
1 κουταλάκι σκόνη πάπρικα
αλάτι, πιπέρι

Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε το κρέας, μόλις πάρει χρώμα σβήνουμε με το κρασί. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ντομάτες, τη ρίγανη, την πάπρικα και αλατοπιπερώνουμε. Συμπληρώνουμε με λίγο νεράκι (ίσα ίσα να σκεπάζει το κρέας) και το αφήνουμε να σιγοβράσει μέχρι να ψηθεί το κρέας. Πρίν ολοκληρωθεί το ψήσιμο (10 λεπτά περίπου) ρίχνουμε και τις πιπεριές. Σερβίρουμε το μπεκρή μεζέ όσο είναι ζεστό.

Υλικά: 
1 κιλό χοιρινό κρέας σε κομμάτια
1/2 κιλό κόκκινο κρασί
2 κ.σ. πελτές
1 μέτριο κρεμμύδι
2 πράσινες πιπεριές
ελαιόλαδο 
ριγανη


Εκτέλεση: Σε μια κατσαρόλα βάζετε λίγο λάδι, το αφήνετε να κάψει και σωτάρετε για λίγο το κρεμμύδι ψιλοκομμένο και τις πιπεριές κομμένες σε λεπτές φέτες. Μόλις πάρουν λίγο χρώμα, βάζετε το κρέας και το σωτάρετε ώσπου να πάρει χρώμα. Έπειτα προσθέτετε τον πελτέ και ανακατεύετε. Αλατοπιπερώνετε και ρίχνετε το κρασί στην κατσαρόλα. Αφήνετε το κρέας να βράσει χωρίς καθόλου νερό, μόνο με το κρασί. Όταν μαλακώσει, ο μεζές είναι έτοιμος.



Δοκιμάστε και τις δυο συνταγές 
και Καλή σας Όρεξη !!!

4 σχόλια:

  1. Γλυκιά μανούλα, θα δοκιμάσω την πρώτη συνταγή με την πάπρικα , περίπου σαν την δεύτερη κάνω αλλά την ιδέα της καυτερής πιπεριάς και πάπρικας τη βρίσκω δελεαστική και μετά θα πιω Φιλάκια γλυκά3 λίτρα νερό .
    Δεν είμαι μπεκρού εγώ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα...το κάνουμε και μεις αυτό το φαγητό, το κρασάτο χοιρινό..μας αρέσει..πάπρικες όχι γιατι δεν ήμαστε των καυτερών αλλά ούτε και μπεκρούδες :)) ευχαριστούμε για τις προτάσεις...απόκτησες ακομα μιαν σταθερή αναγνωστρια σου..θα περνω με μεγάλη μου χαρά από το μπλογκ σου..
    υγ-αν θελεις φεύγεις την λέξη επαλήθευσης από τα σχόλια;ειναι λίγο ενοχλητικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκιά Μανούλα πολύ μου άρεσε το μπλογκοσπιτάκι σου!υπέροχη η ανάρτησή σου για την πρωτομαγιά ,απίθανες οι συμβουλές σου με την οδοντόκρεμα..σε περιμένω να γνωρίσεις και το δικό μου μπλογκοσπιτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή