Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικο Βραβείο




Παραμονές Χριστουγέννων 
και η χαρα μου δεν περιγράφεται...
Χαίρομαι γιατί σαν μικρό παιδί μετράω 
αντίστροφα για τα Χριστούγεννα, 
χαίρομαι γιατί το ιστιολόγιο μου 
ξεπέρασε τις 35.000 επισκέψεις και 
χαίρομαι γιατί παρέλαβα ακόμη ένα 
διαδικτυακό βραβείο...




Η γνωστή γιαγιά-Κασσιανή μου έστειλε ένα χριστουγεννιάτικο βραβείο. Την ευχαριστώ πάρα πολύ και εγώ με την σειρά μου πρέπει να το χαρίσω σε άλλα 6 ιστιολόγια και να τηρήσω τους κανόνες του βραβείου απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:

Ποιά είναι η πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση;
Τα πρώτα Χριστούγεννα που πέρασα αγκαλιά με τις κόρες μου και τον άντρα μου το 2008.

Ποιό είναι το πιο αγαπημένο ξένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
Μα φυσικά το "Santa claus is coming to town"




Ποιό είναι το πιο αγαπημένο ελληνικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι;
Όλα μου αρέσουν αλλά ξεχωρίζω το "Άγια Νύχτα"





Ποιό είναι το δώρο που θα ήθελα για τα φετεινά Xριστούγεννα;
Θα ήθελα να έχουμε όλοι την υγεία μας και να εξαφανιστεί όλη αυτή η θλίψη, το άγχος και η ανασφάλεια. Να ξαναγυρίσει το χαμόγελο στα χείλη όλων μας.

Μια ευχή για το 2014;
Έυχομαι σε όλους είναι μια καλύτερη χρονιά απο τις προηγούμενες και να έχουμε υγεία και γαλήνη στα σπιτικά μας.

Και τώρα που απάντησα, το χαρίζω με τις θερμότερες ευχές μου στους:



Καλά Χριστούγεννα φίλοι μου !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου